Jak postupovat v případě zrušení zájezdu či kulturní akce?
Možná patříte k těm, kterým byl v souvislosti se současnou situací zrušen pobyt, zájezd, koncert, divadelní představení apod. Pokud jste pro úhradu výše zmíněných událostí využili cafeterii Gallery Beta, přinášíme vám informace, jak nadále postupovat, abyste o své body nepřišli.
Jak postupovat?
- Kontaktujte prodejce, u kterého jste službu zakoupili.
- Pokud se nedohodnete jinak (např. o náhradním termínu, získáním voucheru apod.), prodejce vaši platbu prostřednictvím Gallery Beta vystornuje. *
- Vaše body vám připíšeme zpět na váš účet Gallery Beta do 5 pracovních dnů.
*Prodejce si v takovém případě může účtovat storno poplatky.
Jak je to s benefity, když je nemohu využívat? Propadnou mi?
Co se týká případné změny pracovního režimu zaměstnanců (Home Office, ošetřovné na dítě, karanténa apod.), nemá tato změna žádný vliv na volnočasové benefity (např. jejich krácení).
Stihnu tyto benefity využít, pokud je mnoho provozoven zavřených?
Většina volnočasových benefitů má dlouhou platnost (zpravidla do konce roku 2021**), takže věříme, že vznikne prostor pro jejich využití. Mnohé z nich lze využít i nyní, například k nákupu knih, online jazykových kurzů, léků apod. (např. KnihyDobrovsky.cz, Pilulka.cz, Blabu.com, Slevomat.cz).
Potřebujete se na něco zeptat nebo poradit? Vzhůru do toho. Napište nám na e-mail nebo zavolejte na +420 241 043 111.